Tuesday 15 August 2017

Kollege Student Net Om In Die Handel


Kollege Student Net om in die handel questionman49 Nuwe lid Alhoewel ek maar net in die handel, Im n ECON groot en sal werk in die bankwese in die somer en 'n bietjie kennis van die markte ens Ek het 'n paar enkele ambagte (uitgevoer deur 'n ouer) in die verlede gemaak, maar Ive altyd gefassineer was en belangstel in die handel en 'n bietjie van die virtuele handel dinge gedoen het in die verlede. Ek het nou net oopgemaak n Etrade rekening en sit in $ 1500. Ek sien dit meer as 'n leerervaring vir die volgende paar jaar voordat ek gradueer (wat beteken Im bereid is om 'n risiko 'n paar pret te neem en het eerder as om te sit op groei-aandele). Im bereid en in staat is om 'n paar uur per dag in te sit, maar sal ook goed wees sit op ambagte vir dae / weke op 'n slag. Die hulp wat ek nodig het op hierdie punt is meer oor die verhandelingsplatform en dinge wat ek nie kan weet net om in hierdie. Byvoorbeeld, op Etrade Ek weet ambagte sal my 9,99 kos totdat 150 ambagte / kwartaal, maar ek het net iewers dat ek sal gehef kry $ 40 lees as ek het geen ambagte elke paar maande. ID lief om enige ander stukke van die raad of die dinge wat ek wouldnt weet as ek op die lees van die & quot oorgeslaan hoor; fynskrif & quot; in die Etrade kontrak of ander dinge kan ek nie weet met betrekking tot transaksiekoste ens Ook, gegewe Im begin met net $ 1500 en dit kos $ 10 tot 'n handel te maak, die transaksiekoste het 'n oorweging reg wees vir my? Maak dag handel nie sin maak op die begroting / Skaal ek oorweeg om handel te dryf op?

No comments:

Post a Comment