Wednesday 9 August 2017

Dag Handel Regtig Die Moeite Werd


dag handel regtig die moeite werd? Voordat ek in die aandelemark hoor ek suksesvolle dag handelaars kan $ 500 per dag en meer te maak. Dus het ek begin lees baie daaroor, en dit lei my om die volgende vrae / stellings wat sal lekker wees as iemand antwoord of gekritiseer as beste wat hulle kon. Verklaring: Ek gevolgtrekking gekom dat die dag handel kan nie regtig gedoen word met 'n voltydse werk sedert die mark oop en toe, terwyl jy by die werk so dag handel moet jou primêre inkomste wees. Vraag: Die swing handelaar wat ek versamel ambagte oor die span van dae of weke lyk selfs na byna dieselfde strategie as die dag handelaar volg behalwe op soek na kaarte oor 'n langer periode van tyd en baie soortgelyk aanwysers behulp hoewel sommige ander mag wees. Hierdie metode blyk die metode wat verkieslik iemand met 'n voltydse werk sou wees. Maar is dit die metode wat jy sal lei tot 'n groter kans op sukses? Vraag: Blykbaar het onlangs ek uitgevind het dat die dag handelaar moet ten minste $ 25,000 in sy rekening so iemand dis nog in die kollege met byna geen inkomste, dit is heeltemal onrealisties. Dus is die beste benadering sal waarskynlik wees om lae begin en maak diegene $ 25,000. Maar wanneer jy daardie punt bereik, is daar 'n voordeel om die verandering van jou strategie om die dag handel, eerder as swaai handel? Algehele, dit lyk asof daar net 'n baie meer nadele tot dag handelaars as daar voordele wees. As iemand kan opklaar wat ek vra / verklaar ek is mal daaroor. Dankie by voorbaat!

No comments:

Post a Comment