Monday 28 August 2017

Digitale Advertising Terme En Definisies Glossary


Digitale Advertising Terme en definisies Glossary Algemene bepalings: Ad tag Tipies gedien as JavaScript deur 'n webwerwe advertensie bediener, 'n advertensie merker kan 'n webwerf om te kommunikeer met 'n advertensie vennoot en dien 'n gepaste advertensie advertensie ruil 'n advertensie vennoot wat dien as 'n makelaar tussen 'n uitgewer en 'n adverteerder. Ad ruil gebruik RTB tegnologie om 'n uitgewers inventaris te verkoop in 'n veiling-agtige wyse. Tipies, kan jy 'n prys vloer in 'n advertensie ruil gestel en sal jy kry 'n hoër koers as gevolg van die veiling proses. Advertensie netwerk 'n advertensie vennoot wat dien as 'n middelman tussen 'n uitgewer en 'n adverteerder. Tipies, advertensie netwerke bied jou 'n statiese koers vir jou voorraad wat selde skommel. Veiling prysvloer Dit is dieselfde idee as 'n standaard prys vloer, maar in 'n veiling of programmatiese omgewing die vloer dien as 'n minimum, maar kan oorskry deur 'n hoër bod. Byvoorbeeld, as jy jou prys vloer teen $ 1 wat jy nog op $ 1,25, maar nie $ 0,75 kan ontvang bod gestel. Creative - Jy sal dikwels hier hierdie woord gebruik om te verwys na die werklike beelde die advertensies vertoon Daisy ketting (Ad ketting) Die plasing van advertensie vennote advertensie tags ten einde (gewoonlik deur CPM koers, hoogste tot die laagste) sodat hulle het die opsie om te dien 'n advertensie of 'gebreke' na die volgende vennoot in lyn. Verskil in digitale reklame dit verwys na die verskil tussen kliënt nommer (gewoonlik uit 'n advertensie bediener) en ad vennoot getalle. Hierdie verskille word veroorsaak deur 'n verskeidenheid van faktore, insluitend die aantal vennote jy werk met, die individuele gebruiker julle te dien advertensies, en bladsy laai tyd. Standard verskil statistieke is indrukke verkoop, bedien, inkomste. DSP (vraagkant Platform) 'n kopie kant platform wat dit moontlik maak kopers van digitale advertensie voorraad te maklik en meer direk met verkopers in 'n programmatiese en real time omgewing Vaste CPM 'n CPM koers wat konstant bly en gewaarborg word deur 'n advertensie vennoot vir elke 1000 indrukke wat gestuur. IAB (Die Interactive Advertising Bureau) Bestaan ​​uit meer as 500 vooraanstaande media en tegnologie maatskappye, IAB werk om op te voed oor die waarde van interaktiewe advertensies asook evalueer en beveel standaarde en praktyke (soos standaard grootte-eenheid). Iframes 'n HTML-dokument ingesluit binne 'n ander HTML dokument wat toelaat dat die inhoud van 'n ander bron op 'n webblad te verskyn. Teruggee tag (Standaard tag) Wanneer 'n advertensie vennoot kies om te slaag op die geleentheid om op te vang of dien 'n advertensie indruk wat hulle standaard die geleentheid om 'n advertensie te dien. Die tag dis genoem gedurende daardie standaard proses staan ​​bekend as 'n teruggee tag. Prys Vloer n vaste bedrag koers wat 'n advertensie vennoot verhoed bedien veldtogte wat betaal onder 'n sekere prys drumpel. Byvoorbeeld, as jy jou prys vloer te stel na $ 1 advertensie vennoot behoort nie enige veldtogte met netto CPM tariewe laer as dié bedrag dien. Inkomste-aandeel model 'n Vennootskap tussen 'n uitgewer en advertensie te sê waar winste uit advertensie vertoon word verdeel volgens die bepalings van die ooreenkoms. Voor die opkoms van programmatiese en RTB hierdie ooreenkomste was nader aan 50/50, maar met die opkoms van programmatiese koop wat verdeel het toegeneem in die uitgewers guns. Byvoorbeeld, Googles Ad Exchange bied 'n 80/20 inkomste-aandeel. Hierdie tariewe is dikwels onderhandelbaar afhangende van hoeveel volume 'n uitgewer kan voorsien. RFP (Versoek vir Voorstel) 'n versoek van 'n adverteerder, merk, of media-agentskap vir 'n uitgewer 'n poging om hul besigheid te wen vir 'n advertensieveldtog te dien. A RFP beskryf tipies tariewe, tyd, koste, tegniese specs, gehoor en eenhede. RTB (Real Time bied) Indrukgebaseerde, real time advertensie voorraad verkope metode. Dit is 'n tegnologie wat dit moontlik maak duisende kopers om te bie op 'n enkele webwerf indruk gebaseer op bie algoritmes. SSP (aanbodkant Platform) 'n sell kant platform wat uitgewers om beter pakket laat en die bestuur van hul webwerwe inventaris om te verkoop. Boek bekyk 'n nuwe maatstaf vir die meet van prestasie geskep deur die 3ms inisiatief (Making Meting Maak sin), en wat deur die MNR (Media Gradering Raad). Boek bekyk is geskep om 'n adverteerder wat 'n merk sal beskou word deur 'n gebruiker te verseker. Die MNR verklaar sigbaar indruk as 8220; ten minste 50% van die advertensie kreatiewe vertoon vir ten minste 1 second.8221; Deel Verwys na hoeveel verkeer (indrukke / views) 'n webwerf het meer as 'n gegewe tydperk. Ad vennote sal dikwels vra hoeveel volume 'n uitgewer is bereid om te stuur op 'n bespreek koers. Maniere om te koop / verkoop advertensies inventaris: CPA (koste per aksie) of CPL (koste per lead-) - "Aksie" of "Lei" beteken presies dit; 'n soort van aksie of lood gevolg van die vertoning van die advertensie soos 'n verkoop of registrasie verkry. Koste (koste per kliek) Ja, jy raai dit al, dit sou die betaal elke keer as iemand druk op 'n advertensie bedrag. CPM (koste per milli-) - Van die Latynse betekenis eenduisend. Letterlik, die prys betaal vir elke 1000 kwalifiserende indrukke bedrag gedien. eCPM (effektiewe koste per milli) - Hierdie term word meer spesifieke en toon die koste van advertensie voorraad wat gebaseer is op die bedrag van die indrukke wat eintlik gewys / betaal. Hier is die formule om die bedrag te bepaal: eCPM = Inkomste / (Betaal kabouters / 1000) RCPM (werklike koste per milli) - Die mees akkurate siening van advertensie spasie van die drie, dit bied die "regte" die moeite werd, want dit rekening hou met die totale kabouters wat plaasgevind het, nie net die een wat betaal is, wat belangrik is by die bepaling van die waarde van 'n ruimte. Die formule om die bedrag te bepaal is: RCPM = Inkomste / (Total kabouters / 1000) Advertensie blokke tipes / groottes: Die boonste gedeelte (ATF) Tipies die boonste helfte van 'n webwerf, of enige deel 'n gebruiker kan sien sonder om af te beweeg. Outomaties vertoon. Advertensie blokke - Die ruimte in 'n aansoek waar advertensies vertoon. Die formaat wat gebruik word is widthXheight in pixels (bv 728x90). Banner / Leader, reghoek, toring / Skyscraper - Hierdie terme verwys na die standaard advertensie blokke. Banner (728x90), reghoek (300x250) en toring (160x600). Onder die vou (BTF) onderste helfte van 'n webwerf of die gedeelte waar gebruikers moet af te beweeg om na te gaan. Nie outomaties vertoon. Inheemse advertensies advertensies wat daarop gemik is om te meng in die gebruikers ervaring met die webwerf. Inheemse advertensie naboots n webwerwe inhoud en formaat. Rich Media Advertising vertoon in 'n ryker vorm. Hierdie eenhede is buite die standaard advertensie groottes en sluit gewoonlik spesiale posisies en bewegings. Voorbeelde van ryk media-eenhede insluit velle, borg bars, pushdowns, stygende sterre. Rising Stars Rising Stars is premie advertensie blokke wat loop van of in plaas van 'n standaard IAB eenheid. Die specs van die eenheid word bepaal deur die IAB in 'n poging om die skaal uit ryk media adverteer en normaliseer die eenhede, sodat hulle kan verkoop word en bedien meer dikwels. Standard Rising Star eenhede insluit advertensiebord, film trip, makker, skuiwer, portret. en afdrukoutomaat. Vir visuele voorbeelde van elk van die opkomende sterre besoek die IABs webwerf hier: IAB / risingstars. Site Skin Kreatiewe wat agter die inhoud van die webblad verskyn. Tipies dit neem oor die grense van die webwerf en produseer 'n baie hoë betrokkenheid. Dit kan ook oor die 72890 as daardie eenheid buite die webwerwe raam loop. Gedrag van die gebruiker: Advertensie vertoning 'n Enkele advertensie plasing op 'n bladsy dis beskikbaar vir die aankoop deur die vraag vennote. Daar is ad een indrukke per advertensie per bladsy vertoon. Weiering persentasie persentasie van die gebruikers wat 'n besoek en dan verlaat die perseel in 'n kort tyd sonder 'n besoek enige ander bladsye op die webwerf. Pageview Anytime n webblad laai, is 'n bladsy vertoon geskep. Hoe meer views 'n webwerf het, hoe meer indrukke dit sal 'n geleentheid om te verkoop. Re-teiken pixel n identifiseerder (koekie) wat kry laat val op 'n gebruiker wanneer hulle op 'n deelnemende webblad. Hierdie koekies dop aanlyn gedrag en voorsiening te maak vir meer advertensies wat spesifiek vir die gebruiker is. Unieke gebruiker 'n besoeker op 'n webblad vir die eerste keer in die loop van gehoor meting (Tipies dag, week, maand, jaar). Besoeker 'n gebruiker wat 'n webblad hero, ongeag die frekwensie bv As jy Facebook vier keer besoek op 'n dag sal jy tel as een unieke gebruikers vir daardie dag, maar 4 besoekers of besoek. Cachebuster Dit laat 'n advertensie tag om "te verslaan die kas". 'N kas is wat al die inhoud van 'n webblad dieselfde maak wanneer 'n gebruiker terug na webwerf, dalende tyd wat dit neem om die bladsy laai. A cachebuster voeg 'n ekstra figuur om die advertensie kode wat die oproep dwing om anders te wees elke keer as die webblad herlaai word. Die eindresultaat is meer doeltreffend advertensie laai. DMA aangewese markgebied, geografiese ligging waar 'n adverteerder wil gebruikers te bereik. DMA's kan in die advertensie bedieners word uiteengesit via fokus. Flight Leeftyd van 'n veldtog, hoe lank 'n veldtog loop op 'n webwerf. Frekwensie cap 'n Gevestigde beperking op die aantal kere wat 'n advertensie veldtog, tag of advertensie grootte kan 'n individuele gebruiker getoon word. Geo-teiken Resultate sekere veldtogte om sekere gebruikers op grond van wat geografiese ligging van die gebruiker is geleë. Dit is nuttig wanneer daar met 'n adverteerder op soek na 'n spesifieke deel van die wêreld, land, staat, stad, dorp te bereik. Aanroeping kode gegenereer in 'n adserver, aanroeping kode kan letterlik advertensies (roep) op 'n webwerf dienooreenkomstig wys om posisies gedefinieer deur waar die kode geposisioneer. Beyond sodat advertensies te wys, aanroeping kodes dikteer ook ad grootte. Die besonderhede van die veldtog beheer binne die advertensie bediener en na die aanroeping kodes geplaas en gelaai. Lynitem Eenheid van reklame deur die uitgewer verkoop aan die adverteerder wat besonderhede van die verkoop (terrein, grootte, koste, datums, ens) spesifiseer. Bestel Die naam van 'n groep van lynitems in die advertensie bediener. Bestellings help om jou advertensie bediener gesorteer en georganiseer. Padblokkade (Oornameregulasies) Wanneer 'n advertensieveldtog kreatiewe is die enigste merk op 'n spesifieke bladsy of webwerf, die oorname van alle advertensie groottes in 'n keer. Dit kan beheer word in die omgewing van 'n advertensie bediener. ROS (Run van Site) - 'n opsie vir die advertensie vertoon wat advertensies plaas op 'n rotasie in alle nie-persoonlike advertensie ruimtes. Hierdie advertensies kan loop op 'n bladsy in die site wat nie 'n advertensie reeds aangewys vir daardie eenheid het nie. Deel van stem (SOV) persentasie van 'n uitgewer voorraad wat 'n advertensie veldtog beheer deur die loop van 'n veldtog. Hoe hoër die aandeel van stem hoe meer hulle te beheer.

No comments:

Post a Comment